Footer Right Content

Friday, August 27, 2010

KRC KB 2010

Kem Remaja Cemerlang (KRC)
Kota Belu
d
21-22 Ogos 2010 (Sabtu-Ahad)
KB Riverside Kg, Sembirai Kota Belud
Alhamdulillah... KRC kali ini berlangsung dengan lancar dengan izin Allah SWT semata. Ini merupakan KRC kali ke-2 yang dijalankan bertempat di KB dengan penyertaan semuanya dari pelajar2 KB. Namun, ini pertama kali PSSKB mengadakan program di tempat (KB Riverside) ini, tempat yang agak advance sedikit. Penyertaan kali seramai 41 orang.
AJK menyambut kedatangan peserta dan ibubapapendaftaran pesertapeserta khusyuk mendengar taklimat

Pengisian yang begitu menarik telah disampaikan oleh penasihat PSSKB sendiri iaitu En. Jumat, jemputan dari KK iaitu En. Anuar Ali dan jemputan khas dari Sarawak iaitu Us. Nazmi yang menyampaikan slot motivasi dan muhasabah bersama ibubapa. Walaupun penyertaan dari ibubapa kurang memberangsangkan, namun slot ini tetap dijalankan dengan baik.
LDK 1: ciri2 remaja cemerlangLDK 2: halangan dan cabaran untuk berjayaLDK 3: time management

Seronoknya program bulan Ramadhan ini dapat berbuka puasa, bertarawih dan bersahur bersama sahabat2 seperjuangan. Apatah lagi sahabat yang sekian lama tak bertemu.
Iftar jama'ie..selamat menjamu selera..
solat tarawih berjemaah

Tidak lupa kepada penyumbang utama program ini Radix HPA. Ribuan terima kasih diucapkan atas sumbangan yang diberikan. Terima kasih daun keladi...lain kali sumbanglah lagi... (^,^)
ambillah makanan yang berkhasiat yang baik untuk kesihatan

Terima kasih buat semua tenaga penggerak KRC KB 2010 atas doa, usaha dan kerjasama kalian. Alhamdulillah kesan program ini agak baik sepertimana yang kita harapkan. Semoga adik2 peserta yang hadir beroleh KEJAYAAN yang CEMERLANG di dunia dan akhirat. Kami sentiasa mendoakan kalian.
Saya Boleh! Kita Boleh!! Islam lagi Boleh!!!
HIDUP MULIA MATI SYAHID (^,^)

0 comments: