Footer Right Content

Monday, June 20, 2011

KEMERIAHAN CUTI MEI/JUN 2011 2

Sambung semula cerita. 3 Jun hari terakhir Kem Ana Anak Soleh (KAAS), 3 Jun hari pertama KRIS KK. Mana post laporan KRIS KK? Mahu juga kami ahli KRUT baca dan tengok. Almaklumlah kami tidak dapat datang menjengok, apa lagi membantu. Sepuluh jari kami susun memohon kemaafan. Ahli yang sepatutnya ditugaskan bergerak ke KK, menyerah diri membantu KAAS.

Jumpa video ni.....MANTAP!!!!!

5 jun KRIS KK tamat, 5-6 Jun pula Qiamullail Bulan Jun KRUT. Alhamdulillah atas segala nikmat yang Allah telah kurniakan, Qiamullail dapat dilaksanakan dengan jayanya. Dengan berhiaskan tema Israk Mikraj, Qiam kali ini turut diserikan dengan majlis jamuan dan anugerah sempena meraihkan adik-adik KRU yang berjaya menduduki peperiksaan PMR, SPM, dan STPM 2010.

Terima kasih kepada Ustaz Fairuz diatas ceramah yang disampaikan. Semoga apa yang disampaikan ada manfaatnya kepada kita semua.

"Maha suci Allah yang telah menjalankan hambaNya (Muhammad) pada malam hari dari 
masjidil haram (Mekah) ke masjidil aqsa (Palestin) yang Kami berkati sekelilingnya untuk 
memperlihatkan kepadanya tanda-tanda (kebesaran & kekuasaan) Kami. 
Sesungguhnya Allah maha Mengdengar lagi maha Mengetahui."
 (Q.S. Al-Israa': 1)

Tahniah buat adik-adik / sahabat-sahabat KRU yang menerima anugerah cemerlang. Teruskan langkah menggapai kejayaan yang lebih cemerlang pada masa hadapan. CEMERLANG DI DUNIA, CEMERLANG DI AKHIRAT.

Semoga segala usaha PSS ini dapat menjadikan pemangkin kepada adik-adik yang akan menduduki peperiksaan UPSR, PMR, SPM, mahupun STPM pada tahun ini untuk lebih berusaha ke arah kecemerlangan dan memajukan diri dalam kehidupan demi agama Islam yang tercinta.

Sebelum cuti sekolah bermula pimpinan KRU diminta untuk mengosongkan  tarikh 9-10 Jun ada program khas bakal menanti. 'Program Membina Peribadi Pimpinan KRU' terlaksana jua walaupun tarikh dianjak sedikit pada 10-11 Jun. Sekali lagi berkunjung ke Kota Belud. Terima kasih seharum kasturi buat  pihak penganjur. Sejuta kemaafan dipinta buat para sahabat yang tidak dibawa berangkat bersama, kuota penyertaan terhad.

(P/S: Gambar Qiam Jun terbawa balik ke SK Lingkabau, Beluran)
 
 

0 comments: