Footer Right Content

Sunday, July 11, 2010

KRUKK dan Akademik



Kumpulan muslimin - Add Maths
Kumpulan muslimat - Add Maths

Berbeza dengan program yang sering dijalankan sebelumnya, kali ini KRUKK mula mengubah nada merancakkan irama dengan menjalankan Program Perkampungan Akademik bersama Kelab Remaja Ukhuwwah cawangan Kota Kinabalu bertujuan menjaga kebajikan ahli dari sudut akademik lebih-lebih lagi yang bakal menduduki peperiksaan besar. Alhamdulillah program yang dirancang berlangsung pada 11 Julai 2010 bertempat di surau Taman Kuala Menggatal Kota Kinabalu berjalan lancar dengan bantuan pelbagai pihak.

Sekalung penghargaan kepada adik-adik yang berkesungguhan untuk hadir menambah ilmu di dada, mengisi kekosongan pemahaman di minda, membolosi tembok malu untuk bertanya. Meskipun kuantiti pelajar yang kurang daripada 50 orang, tetapi ini memberi kelebihan memudahan sesi pembelajaran 2 hala untuk lebih efektif di antara fasilitator dan adik-adik pelajar. Insya-Allah, membuahkan pemahaman yang lebih kualiti.

Kelancaran program tidak mungkin dapat dicapai tanpa bantuan daripada pihak fasilitator yang berjaya mengemudikan kumpulan masing-masing dengan cekap. Justeru, setinggi penghargaan buat team UITM Kota Kinabalu dan wakil PSS yang sudi menurunkan ilmu Mathematics dan Additional Mathematics dengan begitu bersungguh-sungguh. Semoga penat lelah usaha adik-adik dalam memahami subjek ini berbayar dengan keputusan yang cemerlang dalam setiap peperiksaan, insya-Allah.

0 comments: