Footer Right Content

Friday, December 19, 2008

Tahniah ISC '08 !!!


Assalamu'alaikum kepada semua pengunjung yang dikasihi Allah sekalian....

Khususnya, adik-adik ahli Kelab Remaja Ukhuwah (KRU) yang terus tekun dan tidak jemu2 mengikuti perkembangan Kelab ini dari masa ke semasa...

Alhamdulillah, pada 12-15 Disember 2008 baru-baru ni Persatuan Siswazah Sabah (PSS) telah berjaya menganjurkan Islamic Summer Camp 2008 (ISC'08) seperti yang telah dirancang.

Sekalung tahniah dan syabas diucapkan kepada semua yang terlibat khususnya adik-adik yang menjadi peserta kem ini. Diharapkan agar adik-adik semua dapat perpanjangkan segala ilmu yang adik-adik dapat semasa kem ini kepada sahabat-sahabat adik2 di kampung dan sekolah masing2 nanti.

Tidak dilupakan juga kepada semua Ajk dan individu2 yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan program ini. Sesungguhnya, hanya Allah sahaja yang selayaknya membalas jasa kalian.
InsyaAllah, kita akan masukkan gambar-gambar sepanjang program ISC '08 dalam ruangan gambar dalam sedikit masa lagi....

Akhir kata, mudah-mudahan program ini mampu melahirkan kader-kader dakwah yang akan terus istiqamah dan tidak berputus asa menyumbang tenaga, harta, buah fikiran dan sebagainya bagi memastikan Islam terus bersinar di bumi Sabah ini...

Wallahu a'lam.....

0 comments: